Ana Sayfa / Sağlık / SELÜLİT ERİTME DİYETİ

SELÜLİT ERİTME DİYETİ


Kalça ve bacak üstü yağlarınızı eritmek için denemediğiniz şey kalmadı değil mi? Eğer selülit eritme diyetini uygularsanız kısa zamanda amacınıza ulaşabilirsiniz.

Selülit eritme diyeti yaparken…

• Mutlaka iki günde iki litre su içmelisiniz.

• Sıvı ihtiyacınızı daha çok su ile giderin. Çay, kahve ve kola gibi selülit yapıcı içecekler içmeyin.

• Mideniz uygulayağınız selülit diyetine uyum sağlayıncaya kadar, açlığınızı öğünlerin aralarında domates,salatalık, karpuz vb. gibi kalori değeri düşük olan yiyecekler yiyerek giderin.

1. gün

Kahvaltı: Yağsız yoğurt, armut ve bir tatlı kaşağı balla hazırlanan müsli.

Öğle: Chili sosu ile hazırlanan tavuk, iki kaşık az yağlı pilav

Akşam: Dana jambonla hazırlanmış yağsız salata.

2. gün

Kahvaltı: 1 dilim kepekli tost ekmeğinin üstüne yağsız krem peynir sürerek üstünü salatalıkla süsleyin. Yanında şekersiz çay tüketebilirsiniz.

Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

Öğle: Bir tabak yağsız makarna, bir tabak mantar yemeği (150 gram mantarı yıkadıktan sonra ortadan bölün ve 1 kaşık zeytinyağıyla kavurun. İçine bir adet ezilmiş sarımsak ve küçük kesilmiş taze soğan ekleyin. Tuz ve karabiber ile tatlandırabilirsiniz.)

Akşam: Göbek, havuç, salatalık, domates, kırmızı lahana, haşlanmış mısır, taze soğan, yağsız beyaz peynir, sirke ve bir tatlı kaşığı zeytinyağıyla hazırlanan salata. Yanında iki dilim kepekli ekmek.

3. gün

Kahvaltı: Yağsız yoğurt, çilek ve bir tatlı kaşığı balla hazırlanan müsli.

Öğle: Bir tabak az yağlı piyaz, iki kaşık az yağlı pilav.

Akşam: İki adet haşlanmış kabak ile hazırlanmış salata, yanında iki dilim kepekli ekmek.

4. gün

Kahvaltı: 2 dilim tavuk jambonlu, kepekli tost ekmeği, şekersiz meyve çayı.

Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

Öğle: 1 tane ızgara balık, 2 kaşık az yağlı pilav

Saat 16.00: Çilekli süt

Akşam: Fasulyeli mantar salatası, 1 dilim kepekli tost ekmeği (Fasulyeleri haşladıktan sonra soğumaya bırakın. Mantarları yıkayıp ortadan böldükten sonra bir kaşık zeytinyağın ile 2 dakika kavurun. Fasulye ile mantarı karıştırın. İçine arzunuza göre maydanoz da ilave edebilirsiniz. Tuz ve karabiber ve limonla tatlandırın.)

5. gün

Kahvaltı: Yağsız yoğurt, elma ve bir tatlı kaşığı balla hazırlanmış müsli.

Öğle: 1 adet ızgara et, yağsız salata, bir dilim kepekli ekmek

Saat 16.00: Bir dilim karpuz

Akşam: Tavuk jambonla hazırlanmış yağsız salata.

6. gün

Kahvaltı: 2 dilim kepekli tost ekmeği, yağsız beyaz peynir, domates.

Saat 16.00: Bir avuç kuru meyve

Öğle: Ispanaklı omlet, bir dilim kepek ekmek

Saat 16.00: Muzlu süt

Akşam: Ton balıklı bir salata, bir dilim kepekli ekmek (Salata hazırlanışı:Göbek marul,domates, salatalık ve havucu yıkayıp doğrayın. İçine bir küçük kutu yağsız ton balığı ilave edin. Bol limon ve bir tatlı kaşığı zeytinyağı ile tatlandırabilirsiniz)

7. gün

Kahvaltı: yağsız yoğurt, bir kivi ve bir tatlı kaşığı bal ile hazırlanan bir kase müsli.

Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

Öğle: Bir adet ızgara tavuk, 2 dilim kepekli ekmek

Akşam: Beyaz peynirli domates salatası, 2 dilim kepekli ekmek

ENGLİSH

melting cellulite diet

Hips and legs in top oil is not something you do not try to melt? If you implement the diet, cellulite melting in a short time you can reach your goals.

While cellulite diet melting …

• You have two days, two-liter water.

• Liquid water take more of your needs. Tea, coffee and cola drinks, such as cellulite-makers do not drink.

• adapt to the diet, cellulite uygulayağınız until your stomach, your hunger between meals in the tomatoes, cucumber, watermelon, etc.. such as a low calorie value of food and eating expenses.

1. day

Breakfast: skimmed yogurt, pear and a sweet curry prepared Balla muslin.

Lunch: Chili sauce is prepared with chicken, low fat rice with two spoons

Evening: Dana prepared with lean ham salad.

2. day

Breakfast: 1 slice whole wheat toast the bread on top of cream cheese cucumber oil to decorate with. Besides you can eat unsweetened tea.

10:00 am: A handful of dry fruits

Lunch: A pasta dish without oil, a plate to eat mushrooms (150 grams mushrooms after wash out, and 1 tablespoon olive oil, divide the kavurun. Inside a little crushed garlic and onions, add fresh-cut. Can sweetened with salt and pepper.)

Evening: Belly, carrot, cucumber, tomato, red cabbage, boiled corn, fresh onions, lean white cheese, prepared with vinegar and a teaspoon olive oil salad. Next two slices whole wheat bread.

3. day

Breakfast: skimmed yogurt, strawberries and a teaspoon prepared Balla muslin.

Lunch: A low fat bean salad plates, two spoons rice low fat.

Evening: Two prepared with boiled pumpkin salad, two slices whole wheat bread alongside.

4. day

Breakfast: 2 slices chicken ham, whole wheat bread toast, unsweetened fruit tea.

10:00 am: A handful of dry fruits

Lunch: 1 medium grilled fish, rice 2 tablespoon low fat

Hour 16:00: strawberry with milk

Evening: beans and mushroom salad, 1 slice whole wheat bread toast (beans and boiled after leave to cool. Mantarları washed out and break after a spoon of olive oil with 2 minutes kavurun. Fasulye mixed with the cork. Inside according to your desire or parsley can be added. Salt and pepper to season and limonla .)

5. day

Breakfast: skimmed yogurt, apple and a teaspoon prepared muslin Balla.

Lunch: 1 grilled meat, salad oil, one slice whole wheat bread

Hour 16:00: A slice watermelon

Evening: Chicken prepared with lean ham salad.

6. day

Breakfast: 2 slices whole wheat bread toast, lean white cheese, tomato.

Hour 16:00: A handful of dry fruits

Lunch: Ispanaklı omelet, a slice wholemeal bread

Hour 16:00: Bananas and milk

Evening: Ton a fish salad, a slice wholemeal bread (Salad designing: Belly lettuce, tomato, cucumber and wash and chop the carrots. Inside a small box Add tuna fish oil. Plenty of lemon and olive oil with a teaspoon can sweetened)

7. day

Breakfast: skimmed yogurt, a kiwi and a teaspoon honey and a bowl prepared muslin.

10:00 am: A handful of dry fruits

Lunch: One grilled chicken, 2 slices whole wheat bread

Evening: White cheese tomato salad, 2 slices whole wheat bread

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

11 yorumlar

  1. Dikkat eksikliğinin yanı sıra kronik yorgunluk ve enerji eksikliği konularına çözüm getiriyor olmasına çok sevindim.Özellikle sınav dönemlerinde faydalanacağım bir CD.

  2. Etkin gevşeme,zihnimizi tazeler ve kendine getirir.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1
×
Hoşgeldiniz!
"AliGulkanat.Com.Tr" olarak size yardımcı olmak için buradayız. Soracağınız sorulara en kısa sürede yanıt vereceğiz. 🙂