Ana Sayfa / Pazarlama Trendleri / Pazarlamada Promosyon Kullanımı İçin Doğru Zaman

Pazarlamada Promosyon Kullanımı İçin Doğru Zaman

Promosyon Ürünü Kullanmak İçin Doğru Zaman Ne Zamandır?

pazarlamada-promosyon-kullanimiKış Mevsimidir Çünkü:

Kışın promosyon ürünleri, markanızı ve ürününüzü, sizi, içeceğinizi, yiyeceğinizi, içinizi ısıtacak; tekstilden, cama; metalden, ahşaba; kozmetikten, plastiğe rengarenk ürünlerle evlere, ofislere, sokaklara, karların arasına taşır. Termoslar, bardaklar, kupalar, polar battaniyeler, sweat-shirtler; sizi, teninizi soğuğun etkilerinden koruyan; teması kış olan tüm ürünlerin yanı sıra; yeni yılda gününüzü, ayınızı, yılınızı organize edeceğiniz; iş akışınızı not edeceğiniz; özel günleri size hatırlatacak; kırtasiye ürünleriyle, hayatınızın her anını değerlendirmeniz gerektiğini gösterecek masada, duvarda, kolda zamanın kıymetini hatırlatan saatlerle; kış sezonu boyunca markanız ve ürününüz müşterilerinizin üzerinde, ellerinde, ofislerinde, kayakta, sokakta, masada, hep gözler önündedir.

Bahar Mevsimidir Çünkü:

İlk ve son baharda, promosyon ürünleri, markanızı ve ürününüzü, müşterinizi yağmurdan koruyan şemsiye, şapka, anorakların üzerinde caddelere taşır. Tekstil ürünleri ile, plastik, ahşap, metal ürünlerle logonuzu güneşin ara ara yüzünü gösterdiği, yağmurun zaman zaman ıslattığı sokaklarda gözler önüne serer. Mevsim meyveleri sebzeleri sofralarda yerlerini bulurken, metal, ahşap, cam, porselen, plastik mutfak gereçleri ve aksesuarlarıyla promosyon ürünleri logonuzu evlerin kalplerinin attığı mutfaklara taşır. Baharın renkleriyle ahenk içinde tüm promosyon ürünlerinin üzerinde logonuz ve markanız doğayla buluşur.

pazarlamada-promosyon-kullanimiYaz Mevsimidir Çünkü:

Yazın, promosyon ürünleri, markanızı ve ürününüzü, şehirlerde bulduğumuz her yeşillikte yapılan aile ve dost pikniklerine; oyuncaklarla, toplarla, t-shirtlerle, güneş gözlükleri aksesuarlarıyla kozmetiklerle, yelpazelerle deniz kenarlarında çocukların ve büyüklerin eğlence ve dinlenme ortamlarına, yaz ve sıcak temalı ürünlerle, soğutucularla, çantalarla, termoslarla, buz dolaplarının üzerinde dizilecek rengarenk logonuzu sabah, öğlen, akşam serinlemek için dolaba uzanan her elin ilk ulaşacağı mıknatıs açacaklarla mutfaklara taşımaktadır.

Ve Son Olarak Her Mevsim Promosyon Mevsimidir Çünkü:

Her mevsim; promosyon ürünleri, markanızı ve ürününüzü, hayatın içine taşır.

En gözle görünür, en eğlenceli, en renkli, en kullanışlı, en cazip şekilde 7 gün, 24 saat, 12 ay hayatın içinde hedef kitlenizle, ürününüzü ve markanızı iç içe yaşatır.

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

14 yorumlar

  1. çocuğumu yetiştirmek için bir dil daha öğrenmesini istiyorum okulda yeterli olmadığını düşünüyorum bu cd yi çocuğuma dinleteceğim..

  2. çocuklarımı iyi yetiştirmek istiyorum onların da ileride bizler gibi sıkıntılı olmalarını istemiyorum bu cdler işe yarayabilir