Ana Sayfa / Network Marketing / Neden Çok Katlı Pazarlama?

Neden Çok Katlı Pazarlama?

Çok Katlı Pazarlama

Çok katlı pazarlama;

  • Kanıtlanmış olduğu üzere, iyi bir gelir elde edebilirsiniz.
  • Çocuklarınıza dahi miras bırakabileceğiniz kalıcı gelir türlerine ulaşabilirsiniz.
  • Unutulmaz ödül tatillere gidebilirsiniz.
  • Dünyaca tanınmış popüler ürünleri zevkle kullanma şansını elde edersiniz.
  • İnanılmaz güzel bir arkadaşlık grubuyla tanışabilir ve sosyalleşebilirsiniz.
  • Hayatınıza yeni bir heyecan, umutlarınıza umut katarsınız.
  • Özgür olmanın tadına varırsınız.
  • Kaliteli, çevre dostu, sıhhatli ürünlere avantajlı fiyatlarla ulaşabilirsiniz.
  • Ayrıca bu işte kaybedecek hiçbir şeyiniz yok, hiçbir riskiniz yok.
  • Belki Dünya’nın en kolay işi değil, lakin sizin için getirisi en fazla olabilir.

Ve belki de en ehemmiyetlisi çok katlı pazarlama,

İkinci bir gelir sepeti kendinizi daha fazla güvende hissetmenizi sağlamaz mıydı, nitekim bugünkü ekonomik koşullarda mükemmel olmaz mıydı? Hadi ne duruyorsunuz?

Bazı İstatistiki Bilgiler

Şu anda sahip olduğumuz ürün yelpazesinin sadece Türkiye’de senelik pazar potansiyeli 352,2 Trilyon TL.
Talebin senelik artış oranı %10-15
Bugün Türkiye’de bu dev pazarın %0,01’inden daha azına sahibiz.
Gelişmek ve büyümek için daha yer var mı dersiniz?

Belki kendinize tüm bunların nasıl olası olabilceğini soruyorsunuz.
Bunu değişme arzusu,akıllı çalışma ve öğrenmeye açık olmak olarak niteleyebilirsiniz.
Ekonomiye Ne Gibi Yararlar Sağlar?

Çok katlı pazarlama’nın, ekonomiye son derece önemli katkıları vardır. İlk olarak, onbinlerce, yüzbinlerce insana, iş ve getiri imkanı sağlayarak, bu kişilerin noksan istihdamlarını önleyerek ehemmiyetli bir değer sağlar. Çok katlı pazarlama, fertlere son derece düşük maliyetle ve kolaylıkla kendi işlerini başlatabilme olanağını sunar.

Çok katlı pazarlama’da konunun bir de diğer cephesi, başka bir deyişle, mal ve hizmet üreticileri cephesi vardır. Buradan bakıldığında ise çok katlı pazarlama’nın, ürünlere, reklam gerekliliğinden ve raflardaki diğer ürünlerle rekabet etme zorunluluğundan kurtulmuş olarak, süratle nihai tüketiciye ulaşmalarına imkan verdiği görülür.

Bu sisteme dahil olduğunuzda “kazan kazan” yardımlaşmasının bir parçası olursunuz. Herkesin birbiriyle gönüllü olarak ve keyifle yardımlaştığı nadir sistemlerden biridir.

çok katlı pazarlamaÇok Katlı PazarlamaÇok Katlı Pazarlamaçok katlı pazarlama

Şimdi Değişme Zamanı

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

4 yorumlar

  1. Öfkeyi sevgiyle, kötülüğü iyilikle yen. Açgözlülüğü cömertlikle, yalanı gerçekle yen. Buddha