Çarşamba , Eylül 12 2018
Ana Sayfa / Sağlık / NE ZAMAN VİTAMİN ALMALISINIZ?

NE ZAMAN VİTAMİN ALMALISINIZ?


Sindirim, uykusuzluk, yorgunluk, cilt yaşlanmasına karşı hangi vitamin ve mineralleri nasıl almalısınız?

Sindirim sorunu: Farklı nedenlerle ortaya çıkabilir.

Ne yapmalısınız?
Bakla, enginar, kuşkonmaz, yer elması gibi besinlerde bolca bulunurlar. Sağlıklıyken bolca tüketilmeli..
Magnezyum da sindirim sorunları için birebirdir.

Kas dengesi sorunu: Dengesiz beslenme hastalık nedenidir.

Ne yapmalısınız?
Demir içeren besinler tüketmeliyiz. Zor nefes almaya başlar, şekerli besinler tüketiriz. Yorgunluk sorunu yaşıyorsanız demir ölçümü yaptırmalı ve sonrasında zengin gıdalarla beslenmelisiniz.
İyot, Magnezyum, potasyum, dopamine eksikliği de yorgunluk ve halsizlik yapabilir. Dışarıdan bakır, C ve E vitaminleri, çinko takviyeleriçin yine doktorunuza danışın.

Cilt yaşlanması sorunu: Günlük olarak tüketilen yağların eksikliğinde stres ve yaşa bağlı hormon düzensizliği görülür. Omega 3 ve 6 eksikliği, A,C, E, selenyum, bakır, magnezyum eksikliği cildin yaşlanmasına neden olur.

Ne yapmalısınız?
E vitamini ve selenyumu aynı anda kullanın, A ile de çinko vitamini alın. Dudak çatlakları ve göz çevresi kızarıklıkları için B2 vitamini ile çinko kullanın.

Ani gece uyanmaları sorunu: Serotonin eksikliği uyku sorunlarına neden olur. Sabah kahvaltısı yapılması ve öğle yemeğinde protein tüketilmesi gerekir. B9 (Folik asit), süt ürünleri, kalsiyum, magnezyum eksiklği uyku sorunlarına neden olur.

Ne yapmalısınız?
E, D, B6 vitaminleri ve bitkisel karışımlar uykusuzluğa iyi geliyor.

Vitamin kullanırken dikkat: Yılda üç, dört kez uygulayacağınız, en fazla 30 gün süren kürlerden daha fazla uygulamayın.

ENGLİSH

When you have to use vitamin

Digestion, insomnia, fatigue, skin against aging vitamins and minerals which should take how?

Digestive problems: different reasons, may occur.

What should you do?
Broad bean, artichoke, asparagus, are found abundantly in foods such as Jerusalem. Should consume lots of healthy while ..
Magnesium is also one for digestive problems.

Deposit balance problem: why is unstable nutritional diseases.

What should you do?
We must consume foods that contain iron. Starts to breathe hard, sugary foods are consumed. Fatigue problems, and then you must make measurements on iron rich foods must be fed with.
Iodine, Magnesium, potassium, dopamine deficit may also make fatigue and weakness. External copper, vitamins C and E, zinc takviyeleriçin again, consult your doctor.

Aging of skin problems: the lack of oil consumed daily as a stress hormone, and age-related disorder is seen. Lack of Omega 3 and 6, A, C, E, selenium, copper, magnesium deficiency can cause skin aging.

What should you do?
Vitamin E and selenium at the same time use, received vitamin A with zinc. Redness around the eyes and lips to crack and the spelter use vitamin B2.

Sudden night to wake up the problem: a lack of serotonin can cause sleep problems. Morning tea and lunch to be done in the protein should be consumed. B9 (folic acid), milk products, calcium, magnesium eksiklği cause sleep problems.

What should you do?
E, D, B6 vitamins and herbal mixes to insomnia is good.

Using Vitamin note: year three, four times to practice, most do not apply more than 30-day curing.

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

17 yorumlar

  1. “Hiçbir zafer amaç değildir. Zafer, ancak kendisinden daha büyük bir amacı elde etmek için belli başlı bir vasıtadır.” Mustafa Kemal

  2. her şeye tamam da bu biraz abartı olmamış mı?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.