Çarşamba , Haziran 19 2019
Ana Sayfa / Sağlık / GÖBEKTEN KURTULMA YOLLARI

GÖBEKTEN KURTULMA YOLLARI

İnce bir vücuda sahip olduğu halde göbeğinden yakınanlara veya ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar göbeklerini bir türlü eritemeyenlere sıkça rastlarsınız. Hatta bazıları, televizyonlarda reklamı yapılan ilginç görünümlü karın çalıştıran aletlerden satın bile almıştır, ama tabii bunların istenilen randımanı veremediklerini anlamaları da uzun sürmez. Aslında ‘göbek problemi’, kulaktan dolma diyet ve egzersiz yöntemleriyle çözümlenemeyecek kadar önemli bir sorun. Bu konuda uzman önerileri doğrultusunda hareket etmek ve sabır göstermek, ‘sıkı ve düz bir karna sahip olmanın’ anahtarı. 

İstenilen ölçülerde, düzgün ve orantılı bir vücuda sahip olmak için özen gösterilmesi gereken hususlar, şu başlıklar altında özetlenebilir:

Beslenme; Uzmanlar, düz bir karın isteyenlerin dikkat etmesi gereken en önemli noktanın ‘beslenme’ konusu olduğunu bildiriyor. Yağlardan kurtulmak için öncelikle kan şekeri seviyesini kontrol altına almak gerektiğini vurgulayan uzmanlar, “Bu da en iyi günde 4-6 öğünle sağlanır. Tabii 6 öğün deyince aklınıza, masalar dolusu yemek gelmesin. Bir öğün, sebzeli bir omlet de olabilir, meyva doğradığınız bir mısır gevreği de, ya da yarım fincan pilavla bir parça tavuk ve bolca salata veya bir elma. Temel olarak üç ana ve üç ara öğün tüketebilirsiniz. Burada amaç, az ama sık yemektir. Böylece ihtiyacınız kadar protein ve karbonhidrat ve az miktarda da yağ tüketmiş olursunuz” diyorlar.

Oranlar; Uzmanlar, alınan kalorinin yüzde 80’inin karbonhidratlardan gelmesi halinde, sıkı ve düz bir karna sahip olmanın pek mümkün olmadığını belirtiyor. Oranların değişebileceğini, ama kalorilerin yüzde 55’inden fazlasının karbonhidrattan alınmasının, vücuttaki yağdan kurtulmada pek yardımcı olmayacağını ifade eden uzmanlar, vücut tolere edebiliyorsa, az miktarda karbonhidrat alarak diyet yapılabileceğini, ama önemli olanın yüzde 55 sınırını aşmamak olduğunu kaydediyor.

Zamanlama; Uzmanlar, bünyeye giren yağ miktarı azaldıkça vücudun bir tür alarma geçerek, alınan yağı depolamaya çalıştığını vurgulayarak, kan şekerini kontrol etmek için, gün içinde her 2-3 saatte bir, bir şeyler yenilmesini, çünkü bunun, vücuttaki yağı yakmaya yardımcı olduğunu bildiriyor.

Kalori; Yukarıda belirtilenlerin hepsini uyguladığı halde yine de düz bir karna sahip olamayanların, kilosunu sabit tutmak için günde kaç kalori alacağını öğrenmesi gerektiğini belirten uzmanlar, “Bunu da biraz uğraşıp deneme yoluyla öğrenebilirsiniz. Ayrıca, tükettiğiniz toplam kaloriyi, kaç gram protein, karbonhidrat ve yağı tükettiğinizi de belirleyip yazmalısınız” önerisinde bulunuyor.

Kalori Azaltma; Uzmanlar, kiloyu sabit tutmak için alınması gereken günlük kalori miktarı bulunduktan sonra, alınan kalori miktarının 200 kalori kadar azaltılması gerektiğini ifade ederek, “Hedef, yiyebildiğiniz kadar yiyip, yine de yağ yakmaya devam etmek ama bu arada da kas kaybına uğramamaktır. Olabildiğince az yemeyi hedeflerseniz, elde edeceğiniz tek şey metabolizmanızı yavaşlatmak ve kas dokusundan kaybetmek olacaktır. İlk hafta sonra verdiğiniz, kilodan çok, vücutta birikmiş su olacaktır. Esas ondan sonra kilo vermeye başlarsınız” bilgisini veriyor.

Tutarlılık; Haftanın 6 günü bu programın uygulanıp, haftada bir gün istenilen bir besinden bir porsiyon tüketilebileceğini kaydeden uzmanlar, “Ancak burada önemli olan şey abartmamaktır. Çünkü abartmanız halinde kan şekeri seviyesi tekrar yükselebilir ki bu da yağ yakmanızı durdurur” uyarısında bulunmayı da ihmal etmiyor.

Ağırlık Çalışması; Uzmanlar, haftada 2-3 kez yapılacak 35 dakikalık (bir saate de çıkılabilir) ağırlık çalışmasının, hem vücuttaki kas kütlesini arttırdığını hem de metabolizma hızını arttırdığını vurgulayarak, “Çünkü kas, yağdan daha çok kalori yakar. Bu şekilde günde fazladan 30 ila 50 kalori yakabilirsiniz. Ağırlık çalışmasına karın egzersizlerini de dahil etmelisiniz. Böylece bir yandan vücudunuzdaki yağ miktarını azaltırken, diğer yandan da karnınızı sıkılaştırmış olursunuz” diyorlar.

Kardiyovasküler Egzersizler; Haftada 3 ila 5 gün, 30-40 dakikalık orta yoğunlukta kardiyo egzersizleri yapılmasını öneren uzmanlar, “Başlangıç seviyesindekiler, egzersizin yoğunluğunu kademeli olarak arttırmalılar. Eğer zaten belli bir seviyedeyseniz, haftanın iki günü daha yoğun program uygulayabilirsiniz. Bunu düzenli uygular, yediklerinize dikkat eder ve bu rutini her 3-4 haftada bir değiştirirseniz, düz bir karna sahip olabilirsiniz” ifadesini kullanıyorlar.

ENGLİSH

Ways to get rid of belly

Have a thin body, although it is close to the heart or how much those involved, they somehow work their heart they’ll melt common. Some even, in television ads purchased from the interesting-looking instrument, even your wife was running, but of course they can not give the desired output will not take long to understand. In fact, ‘core problem’, hearsay can not be resolved with diet and exercise as important an issue method. This is in line with expert recommendations to move and to show patience, ‘hard and have a flat stomach’s’ key.

Desired sizes, smooth and proportionate to the body to be careful to have issues, can be summarized under the following headings:

Nutrition; Experts should be careful of those who want a flat stomach, the most important point is in the ‘nutrition’ is issues are reported. Oil from the first to get rid of blood sugar levels under control is necessary to get the experts stressed, “This is the best day with 4-6 meals will be provided. Of course, at 6 days when your mind, tables full of food are coming. A meal, an omelette with vegetables may have, a fruit that you cut corn in cereal, or half a cup a piece of chicken and rice salad or an apple in abundance. basically three main meals and three calls can consume. The aim is few, but frequent meals. So you need the protein and carbohydrates and fats consumed in small amounts you will ” say.

Rates; Experts received 80 percent of calories coming from carbohydrates in case of strict and have a flat stomach is not likely says. Rates may change, but the calories of more than 55 percent from carbohydrates, the body get rid of the fat in it will not be much help to express the experts, the body is able to be tolerated, a small amount of carbohydrate in the diet by taking can be done, but it is important from the 55 percent limit is not exceeded is recorded.

Timing; Experts entering structure reduces the amount of fat the body as a kind of alarmed by receiving, storing the oil is trying to emphasize, the blood sugar to check during the day every 2-3 hours, something to be eaten, because that’s in the body to burn fat is helping reports.

Calories, above all the application even though I still even have a wife who can not be, the weight to keep many calories a day will need to learn the expert stating that “this deal a bit and you can learn through trial. Also, the total consumed calories, how many grams of protein, carbohydrate and fat You must also specify whether you eat “is proposed.

Calorie Reduction; Experts weight to keep must be taken daily calorie amount after I received the amount of calories to 200 calories in the degradation should be stated that the “target, can eat up to eat and still burn fat to continue but in the meantime the muscle loss is to not. As you can If you aim to eat less, you’ll earn only thing slowing down your metabolism and muscle tissue will lose. the first week, then you give, rather than weight, the body will accumulate in the water. Esas then you’ll start to lose weight “information is given.

Consistency; 6 days a week, this program been implemented, one day a week requested a food from a serving can be consumed recording experts, “But there are important things is to not overdo. Because exaggeration if you blood sugar level rises again to which the fat burning to stop” warned to does not neglect.

Weight Study; Experts, 2-3 times per week will be 35 minutes (one hour can also go to) weight of working both in the body muscle mass increases metabolism and increases speed by highlighting, “Because the muscle, than fat burns more calories. In this way, an extra 30 to day You can burn 50 calories. Weight should also be included abdominal crunches to work. Thus, while reducing the amount of fat in your body, your stomach tightened the other hand, will also “they say.

Cardiovascular Exercises, week 3 to 5 days, 30-40 minutes of medium intensity cardio exercises in the proposed experts, beginners, exercise intensity increases gradually. If you already have a certain level you are, two days of the week more intensive program can apply. This is a regular practice, what you eat I pay attention and that a change in routine every 3-4 weeks, can have a flat stomach “are a testimony.

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

15 yorumlar

  1. Utanmak başarının önünde duran aşılması gereken bir engel…

  2. Character cannot be developed in ease and quiet. Only through experiences of trial and suffering can the soul be strengthened, vision cleared, ambition inspired and success achieved. Helen Adams Keller

  3. Acizler için imkansız, korkaklar için müthiş gözüken şeyler, kahramanlar için idealdir. Mustafa Kemal ATATÜRK

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1
Hoşgeldiniz!
"AliGulkanat.Com.Tr" olarak size yardımcı olmak için buradayız. Soracağınız sorulara en kısa sürede yanıt vereceğiz. 🙂
Powered by