Ana Sayfa / Sağlık / DOMUZ GRİBİNDEN KORUYAN BESİNLER

DOMUZ GRİBİNDEN KORUYAN BESİNLER

KIRMIZI BİBER: Portakalda bulunan C vitamininin 2 katını içerir. C vitamini gribin etkisini yüzde 80 oranında azaltabilecek kadar güçlü bir silahtır.

YOĞURT: İçinde bağırsaklarda mikroplarla savaşan yararlı bakteriler olan prebiyotik bulunur. Böylece grip virüsü vücutta barınamaz.

YEŞİL ÇAY: Bağışıklığı güçlendiren “epigallocatechin gallate” isimli kimyasalı içerir. Günde 3 fincan tavsiye ediliyor.

ABD’li bilim adamları günde 2 tane 200mg’lık ginseng kökü kapsulü alan insanlarda grip riskinin yüzde 31 azaldığını belirledi. Bağışıklığı harekete geçiriyor.

Hastalıklarla savaşan antioksidan E vitamini bakımından zengin. Gripten korunmak için her gün bir ara öğün olarak 24 tane badem yemeye çalışın.

Tatlı patatesteki “beta carote ”, gribe karşı koruma özelliğini verir. Vücutta A vitaminine çevriliyor ve grip tedavisinde önemli rol bir oynuyor.

TAVUK SUYUNA ÇORBA: Vücutta mukus üretimini artırarak gribin boğaz ağrısı ve öksürük gibi etkilerini yatıştırmaya yardımcı olur.

Sarımsaktaki sülfür maddesi grip sezonunda bu hastalığa yakalanma riskini 2.5 kat azaltıyor ve virüsü öldürme özelliği de bulunuyor. Taze sarımsak daha etkili.

ZENCEFİL: İçeriğinde doğal olarak bulunan “gingerol” maddesi, her türlü enfeksiyonu uzakta tutmaya yardımcı. Zencefil çayını tercih edebilirsiniz.

CEVİZ: Antioksidan selenyum soğuk algınlığı, grip ve kansere karşı koruma sağlar. İçindeki selenyum oranı diğer tüm gıdalardan 10 kat oranında daha fazladır.

TURUNÇGİLLER: Önemli bir C vitamini kaynağıdır. Özellikle sigara kullanıyorsanız gribe yakalanma riski daha yüksek olduğu için bol bol C vitamini almanız gerekiyor.

BAL: Doğal olarak antibakteriyel özelliklere sahiptir. Çaya ya da yoğurda katarak tüketirseniz etkisi daha da güçlü olur.

YEŞİL YAPRAKLI SEBZELER: Ispanak ve lahana gibi koyu yeşil renkli yaprağa sahip sebzeler, bağışıklık sistemini gribe karşı güçlendiren D vitamini bakımından zengindir.

MANTAR: Beta-glucan isimli gribe karşı koruyan bir madde içerir. Bağışıklığın grip virüsünü tanımasını ve onu yok etmek için harekete geçmesini sağlar.

YULAF: Lif, E ve B vitamini ayrıca bağışıklık sistemini güçlendiren mineraller ve beta-glucan’lar bakımdan zengindir.

ELMA: Bilim adamları, düzenli olarak elma yiyen insanların gribe yakalanma riskinin azaldığını ortaya koydu. Günlük C vitamini ihtiyacının yüzde 25’ini karşılar.

KIRMIZI ET: Bağışıklık sistemini harekete geçirmek için kırmızı et tüketmek gerekiyor. Yetişkinlerin günde ortalama 40-60 gram et tüketmesi tavsiye ediliyor.

BALIK: Omega 3 tüketimini artırarak grip ve benzeri enfeksiyonları uzakta tutabilirsiniz. Haftada 2 porsiyon balık tüketilmeli.

SOĞAN: Doğal antibiyotikler içerir. Bunun yanında gribe karşı bağışıklık sistemini güçlendiren “quercetin” isimli bir madde de bulundurur.

ENGLİSH

H1N1 VİRUSES

RED PEPPER: Orange in vitamin C include a 2-fold. Vitamin C at a rate of 80 percent decreased the effect of influenza powerful enough to have a gun.

YOGURT: Inside intestinal bacteria, which are useful in fighting with microbes are prebiotic. Thus, influenza virus can not live in the body.

GREEN TEA: Immunity strengthening “epigallocatechin gallate” contains chemicals called. 3 cups per day is recommended.

2 American scientists one day ginseng root 200mg’lık of 31 percent decreased risk of flu in humans kapsulü field was determined. Immunity is activated.

Rich in antioxidant vitamin E in fighting the disease. To help protect against the flu every day as a meal, try to eat 24 almonds one.

The sweet potato “beta carote”, gives protection against influenza. Is converted into vitamin A in the body and play an important role in the treatment of influenza.

To SU CHICKEN SOUP: mucus production in the body by increasing the effects of flu, such as sore throat and cough to help soothe.

The flu season that garlic sulfur material 2.5 times the risk of disease and reduces the virus is killing feature. More effective than fresh garlic.

GINGER: Contains natural as the “gingerol” material, all kinds of help to keep infection away. Ginger tea can choose.

WALNUT: Antioxidant selenium colds, flu, and provides protection against cancer. Selenium ratio in all other foods are 10 times more money.

Rutaceae: a major source of vitamin C is. Especially if you are using non-higher risk of getting influenza because of the need to take plenty of vitamin C is.

HONEY: As usual, have antibacterial properties. Tea or yogurt into effect if consumed in even stronger.

Green leafy vegetables: spinach and cabbage leaves with dark green vegetables, such as, strengthening the immune system against the flu is rich in vitamin D.

CORK: protecting against the flu called Beta-Glucan contains a substance. Immunity to influenza virus to recognize and take action to eliminate it provides.

Oats: Life, E and B vitamins can also strengthen the immune system is rich in minerals and beta-glucan’lar care.

APPLE: scientists, people who eat apples regularly reduced the risk of the flu revealed. 25 percent of daily vitamin C requirements are met.

RED MEAT: To activate the immune system is necessary to consume red meat. Adults per day is recommended to consume 40-60 grams of.

FISH: Omega-3 consumption by increasing the influenza and other infections can keep away. 2 servings of fish per week should be consumed.

ONION: contains natural antibiotics. Besides strengthening the immune system against the flu “quercetin” also contain a substance is called.

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

16 yorumlar

  1. Gidilmeyene giden ol, aradığını bulan ol, canın sıkıldıkça yok ol, bazen, biraz; gez. Piri Reis

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1
Hoşgeldiniz!
"AliGulkanat.Com.Tr" olarak size yardımcı olmak için buradayız. Soracağınız sorulara en kısa sürede yanıt vereceğiz. 🙂
Powered by