DOĞRU VE HIZLI ZAYIFLAMAK İÇİN NE YAPMALI?

Hızlı zayıflamak için sağlıklı bir yöntem yok mu peki? Bu yazıyı okurken özel bir besin veya kullanacağınız bir ilaç tabi ki önermeyeceğim. Sağlıklı bir şekilde daha hızlı zayıflamak için yine doğru besinleri tüketmeli ve her gün yediğiniz fazlalıkları atmalısınız. Maalesef alışkanlıklarınızı değiştirmediğiniz sürece başka bir yöntem yok.

Haftada 0.5 ile 1 kg olmak üzere ayda 2-4 kg vermek sağlıklıdır. Ama ayda verilecek kilonun 4 kg’a kadar çıkmasına bile gerek yok. Çünkü artık bütün dünyada sağlık profesyonelleri insanların ne kadar yavaş kilo verirlerse kiloyu o kadar iyi koruyabildiklerini savunmaktadırlar. Haftalık 0.5 kg lık kilo verme hızını 0.25 gr a bile düşürmektedirler. Bende klinik tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim ki ayda 2-2.5 kilo vermek en idealidir. Çünkü 3-4 aylık bir zaman diliminde alışkanlıkların değişmesi zor ve verilen kilonun geri alınması daha yüksek oranda. Kaldı ki 1 yıl bile insan hayatında kısa bir zamandır,bu kadar sürede bebeklikten beri oluşan yeme davranışlarını değiştirmek çok zordur.

Biraz daha hızlı zayıflamak için en azından sağlıklı bir program, almanız gereken temel besinleri almalı ve vücut direncinizi kırmamalısınız. Bunun için şu şeklide bir program olabilir ama herkesin beslenme programı özeldir ve sağlık durumuna göre düzenlenmelidir.

Sabah kahvaltısında; kepekli tost veya yağsız süt ile müsli / tahıllı gevrek olabilir
Öğle yemeğinde; eğer işyerinizde yemek yiyorsanız ana yemeğin yanında pilav, makarna veya börek gibi karbonhidratlı yemekleri yemeyip 1-2 dilim kepekli ekmek, mutlaka yoğurt ve salata yemeğe çalışın. Yemeklerin yağını ve salatanın yağını azaltmanız daha az kalori almanızı sağlar.

Ara öğün; mutlaka almalısınız çünkü eve aç gitmemeniz akşam yemeğinizi fazla yemenizi önler. Ara öğün olarak küçük bir sandviç, kepekli bisküvi gibi posalı bir karbonhidrat almanız sizi daha çok tok tutacaktır.

Akşam yemeğinde; az yağlı bir sebze yemeği veya dönüşümlü olarak 70-80 gr ı geçmeyecek ızgara et / tavuk veya balık, yanında yine yoğurt ve 1-2 dilim ekmek olabilir.

Yemek sonrasında; meyve ve 2-3 tane kepekli bisküvi veya grisini yemeniz son ara öğün olarak gece acıkmanızı önler. Yağsız 1 bardak süt de içebilirsiniz.Bu şekildeki beslenmenize biraz da hareket eklerseniz en azından daha sağlıklı kilo verirsiniz. Bunun yanında herhangi bir şey almanıza gerek yoktur.

ENGLİSH

Do not have a healthy way to lose weight fast for it? While reading this article you will be using a special food or a drug, of course, not recommended. For a healthy way to lose weight faster and still must eat the right foods you eat each day should take a redundancy. Unfortunately, no other method unless you change your habits.

0.5 to 1 kg per week to a month to 2-4 kg is healthy. But up to 4 kg of weight to be given a month do not even need to leave. Health professionals, because now people all over the world how much weight they lose weight slowly so the defense could have better protected. 0.5 g kg per week weight loss a 0:25 pace are even lower. Based on my clinical experience I can say that the ideal weight loss is 2-2.5 months. 3-4 months at a time because it’s difficult to change habits and to be given higher weight in the back. 1 In fact, even a short time in human life, since infancy, which at that time is very difficult to change their eating behavior.

At least for a little more quickly to a healthy weight loss program should need to get the essential nutrients and should not break your body resistance. In this way it may be a program for the nutrition program, but everyone is special and should be organized according to health status.

At breakfast, whole wheat toast or muesli with skimmed milk / cereal grain can be
At lunch, if you’re eating the main meal at work alongside rice, pasta or starchy foods such as pastries not eat 1-2 slices whole wheat bread, always try to eat yogurt and salad. Dishes of salad oil and buy fewer calories helps reduce fat.

Between meals, you should definitely not go hungry because the home prevents you from eating more than your dinner. Between meals as a small sandwich, whole wheat biscuits you get more than a carbohydrate, such as fiber is tough to keep.

At dinner, low fat, a vegetable dish, or alternately not exceed 70-80 grams grilled chicken or fish, 1-2 slices of bread, yogurt and can be well again.

After dinner, fruit and whole wheat biscuits or gray to eat 2-3 last night as hungry between meals will prevent you. 1 cup nonfat milk in the diet as well içebilirsiniz.Bu if you add a little movement will at least give a more healthy weight. Besides, there is no need to buy anything.

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

13 yorumlar

  1. bu cd yi denemek için sabırsızlanıyorum. işimle alakalı aşmakta zorlandığım bir sorunumu çözebileceğim.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Open chat
1
Hoşgeldiniz!
"AliGulkanat.Com.Tr" olarak size yardımcı olmak için buradayız. Soracağınız sorulara en kısa sürede yanıt vereceğiz. 🙂