DETOKS DİYETİ

Adi: Quercetin. Sebze ve meyvelerde bulunan bir bitkisel madde. En önemli görevi; metabolizmayi hizlandirmak.Bu sayede vücudunuzdaki yaglari yakiyor ve toksinlerden a-rinmanizi sagliyor. Biz de sizin için Quercetin’li besinler-den olusan üç günlük detoks programi hazirladik.Vücudu-nuz zehirli atiklardan arinsin hizla formuza kavussun diye!

1. Gün

Kahvalti: 1 elma

Ara ögün: Bögürtlen -Muz – Süt
100 gr bögürtlen ve 100 gr muzu mutfak robotuna koyun. 150 gr sütü meyvelerin üzerine ilave ettikten sonra tüm malzemeleri robottan geçirerek püre haline getirin. Meyve suyunu bir bardaga bosaltip servis yapin.

Ögle yemegi: Somon balikli salata kasesi
100 gr karisik salatayi (örnegin roka, kirmizi lahana vs.) yikayip süzdükten sonra derin bir kaba yerlestirin. Diger tarafta 80 gr rezeneyi ve 25 gr tütsülenmis somon baligini salatanin üzerine paylastirin. 3 yemek kasigi limon suyu, 2 yemek kasigi sebze suyu, 1 tatli kasigi zeytinyagi, 1 tatli kasigi hardal, tuz ve karabiberi bir kapta iyice karistirin. Hazirlamis oldugunuz sosu salatanin ve somon baliginin üzerine serpistirin. Öte yanda, 2 yemek kasigi yagsiz yogurdu 1 yemek kasigi limon suyu ve tuzla karistirdiktan sonra salataya ilave edin. 2 yemek kasigi taze soganla servis yapin.

Ara ögün: 1 elma

Aksam yemegi: Biber ve sigir filetolu pilav
1 tatli kasigi zeytinyagini teflon tavada kizdirin. Halka halka dogradiginiz 4 yemek kasigi taze sogani, havanda dövdügünüz 1 dis sarimsagi ve ince ince dilimlediginiz 80 gr sigir filetosunu tavada sote edin. 50 gr pirinci ve küçük dilimlediginiz 80 gr kirmizi biberi malzemelerin üzerine ekleyin. 200 gr sebze suyunu malzemelerin üzerine döktükten sonra üzerine tuz ve sumak serpistirin. Tüm malzemeleri 8 -10 dakika pisirin. Ardindan besinlerin üzerine 1 yemek kasigi üzüm sirkesi ve limon suyu dökün. Yemegi, halka halka dogradiginiz 2 yemek kasigi taze soganla servis yapin.

Yatmadan önce: Yulaf ezmeli ve elmali yogurt
100 gr yagsiz yogurdu 1 tatli kasigi balla karistirin. Yogurdun üzerine 2 yemek kasigi yulaf ezmesi ve 100 gr iri rendelenmis elma ilave edin. Dilimlediginiz elmayla servis yapin.

Günlük besin degeri: 1075 kalori, 21 gr yag

2. Gün
Kahvalti:
Elmali ve bögürtlenli müsli
30 gr müsliyi, 100 gr bögürtlen ve iri rendelenmis 100 gr elmayla derin bir kabin içine koyun. Malzemelerin üzerine 60 gr yagsiz süt ilave ettikten sonra servis yapin.
Ara ögün: 1 elma
Ögle yemegi: Brokolili salata
100 gr karisik salatayi (roka, kirmizi lahana, marul vs..) derin bir kaba yerlestirin. Diger tarafta 150 gr brokoliyi tuzlu suda hasladiktan sonra süzgeçten geçirin. 150 gr kirmizi biberi 2 santim uzunlugunda kesin. Biberi ve brokoliyi salatanin üzerine ilave edin. Salatanin üzerine 1. Gün hazirlamis oldugunuz sostan serpistirin. Yogurt ve 2 yemek kasigi taze soganli servis yapin.
Ara ögün: 1 elma
Aksam yemegi: Fransiz usulü mercimek yemegi
1 adet sogani inci ince dilimleyip, 50 gr taze sogani da halka halka dograyin. Malzemeleri tavada kizdirmis oldugunuz 1 tatli kasigi yagda sote edin. Üzerine 40 gr mercimek ve 300 ml sebze suyu ilave edin. Malzemenin üzerine tuz ve karabiber serpistirin. Ardindan orta isida 15 dakika pisirin. Yemegi ocaktan aldiktan sonra 2 yemek kasigi üzüm sirkesi, 1 yemek kasigi limon suyu ve 1 yemek kasigi yogurtla karistirin. 25 gr füme somon baligi ve 2 yemek kasigi halka halka dogranmis taze soganla servis yapin.
Yatmadan önce: Yulaf ezmeli ve elmali yogurt yiyin.
Günlük besin degeri: 1085 gr kalori, 26 gr yag

3.GÜN
Kahvalti:
Elmali ve portakalli müsli
Derin bir kabin içinde; 30 gr müsliyi (findikli), ince ince dilimlenmis 150 gr portakal dilimleri, rendelenmis 100 gr elma ve 60 ml yagsiz süt ile karistirin.
Ara ögün: 1 elma
Ögle yemegi: Papaya salatasi
100 gr karisik salatayi (marul, kirmizi lahana, roka vs ) derin bir kaseye yerlestirin. 150 gr papaya ve 3 dilim ( 30 gr) tavuk gögsünü salatanin üzerine ilave edin. 1. Gün hazirlamis oldugunuz sosu malzemelerin üzerine serpistirin. Yogurtla servis yapin.
Ara ögün: 1 elma
Aksam yemegi: Brokolili makarna
60 gr makarnayi tuzlu suda haslayip, süzgeçten geçirin. 100 gr brokoliyi de asni sekilde tuzlu suda 3 -4 dakika hasladiktan sonra sularini süzün. Brokoliyi, 2 yemek kasigi limon suyu, 1 yemek kasigi üzüm sirkesi, 2 yemek kasigi feslegen yapraklari, 1 dis sarimsak ve 1 yemek kasigi yogurtla, püre haline gelinceye dek mikserde karistirin. Püreyi tuz ve sumakla tatlandirin. Makarnayi brokoli püresi ve 1 avuç dolusu feslegenle servis yapin.
Yatmadan önce: Elmali ve yulaf ezmeli yogurt yiyin.

Günlük besin degeri: 1025 kalori, 15 gr yag

 

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

24 yorumlar

  1. 15 yaşında olmama rağmen bu konuları çok seviyorum. Bu yöntem ile iyi sonuçlar alacağıma inanıyorum.

  2. boyun fıtığımdan dolayı doğru duruş benim için çok önemli bu başlıklarla ilgili daha detaylı açıklamalarda bulunabilir misiniz?

  3. Eşim için gelinim bu CD yi aldı fakat daha kullanmadık. Sonucu size yazacağım

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Open chat
1
Hoşgeldiniz!
"AliGulkanat.Com.Tr" olarak size yardımcı olmak için buradayız. Soracağınız sorulara en kısa sürede yanıt vereceğiz. 🙂