Çarşamba , Nisan 8 2020

Bilinçaltını Programlamak

Bilinçaltı En Kolay NASIL Programlanır?

Gün içinde daima bir takım duyguların tesirinde kalırız.

Bu duygularımızın altında kesinlikle onu beseleyen bir düşünce vardır.

Eğer mutlu ya da kızgınsak kafamızda mutlaka buna dair bir düşünce vardır.

Demek ki, düşüncelerimizi değiştirirsek, duygularımızı da değiştirebiliriz.

Şayet düşüncelerimizi kontrol edebilirsek duygularımızı da kontrol edebiliriz.

Eğitim sistemimizdeki eksiklikler ve ailelerimizin yeteri kadar bilinçli olmaması nedeniyle düşüncelerimizi kontrol edebileceğimizi bilmeden büyürüz.

Bu nedenle gün içerisinde BEN DÜŞÜNCELERİMİN EFENDİSİYİM olumlama çalışmasını yapmak yararlı olacaktır.

Gün içinde, hem kendimizle hem başkaları ile hem de karşımıza çıkan her şey ile ilgili hissettiğimiz tüm negatif duygularımızın altında yine negatif düşünceler vardır.

Negatif düşüncelerimizin yegane nedeni öğrendiğimiz olumsuz şartlanmalar ve geçmiş deneyimlerimizdir.

Kendi kendimize her gün 10 tane olumsuz şey düşünsek, 40 yaşımıza geldiğimizde 146.000 tane negatif düşünce üretmiş oluruz.

Hele bir de buna dışarıdan gelen negatif uyaranları da katarsak bu sayı iki katına çıkar.

Bu durumda bizim için “negatif insan” tanımlaması doğru olacaktır.

Böylece sadece olumsuz duygular yaşayan biri değil aynı zamanda sahip olduğumuz kısıtlı inançlar dolayısıyla yokluk içinde yaşayan mutsuz insanlar oluruz.

İyi haber şu ki, olumsuz düşüncelerimizi olumlu olanlar ile değiştirerek bu durumdan kurtulabiliriz.

Zira, olumlu düşüncelerimiz olumlu duygular yaratacaktır.

Olumlu düşünmek, kendimize ve hayata güvenmemizi sağlayacaktır.

Bu da bizi daha özgür, daha başarılı ve mutlu yapacaktır.

İyi de, eski negatif düşüncelerden kurtulup yerine olumlu olanları nasıl koyacağız?

Tabiki bunun bir çok yolu var.

Ama en kolay ve basit olan teknik OLUMLAMA yapmaktır.

Eskiden bilinçsizce hep NEGATİF düşünüyorduk.

Şimdi ise bu yöntem sayesinde bilinçli olarak POZİTİF düşüneceğiz.

Burda amaç pozitif düşünebilen bir beyin yapısına sahip olmak.

Şunu bilin.

Bunu temizlemek biraz zaman alacak çünkü beyninizde yılların negatif kaydı var.

Zira 41 yaşında biri ömrü boyunca, zihninden her gün 1 kere yetersiz olduğunu düşünse, bu toplamda 15.000 yetersizlik kaydı demektir.

Bu nedenle negatif düşüncelere karşı çok fazla sayıda kabullenme, bağışlama ve olumlu düşünce oluşturarak eskilerini silebilir ve böylece yeni olumlu düşünceleri bilinçaltına kaydedebiliriz.

Bu mantıkla şöyle bir hesap yapabiliriz.

Her gün olumlama için 100 tekrar yaparsam 5 ayda, şayet her gün 500 tekrar yaparsam da 1 aylık çalışma ile amacıma ulaşabilirim.

Bu çalışmayı, bilinçaltımıza kaydetmek istediğimiz her yeni düşünce için ayrı ayrı yapmalıyız.

Sizin için çok sık karşılaştığımız konularla ilgili bir kaç olumlama cümlesi hazırladım.

Bunlardan en çok hangisine ihtiyacınız varsa onunla başlayın.

Mümkünse, birini bitirmeden diğerine başlamayın.

Azimli bir çalışma ile başarılı olacağınıza inanın.

Böylece her tekrar yaptığınızda eski negatif düşüncelerinizden bir kısmı silinecektir.

Bu bile hayatınızda çok önemli değişiklikler yaşamanızı sağlayacaktır.

Misal, yetersizlik duygusu azalan kişi hem aile yaşamında hem de iş yaşamında kendini daha mutlu ve güvende hissedecektir.

Hedeflerine ulaşmasına engel olan bir bağdan daha kurtulmuş olacak ve yaşam kalitesi artacaktır.

Şimdi gelelim çalışmalarımıza;

Suçluluk duygusu için olumlama:
Geçmişimi sevgiyle arkamda bırakıyorum, kendimi affediyorum, huzur içindeyim.

Güvensizlik duygusu için olumlama:
Kendimi seviyor ve onaylıyorum. Kendi değerimi görmeyi seçiyorum. Ben güçlüyüm.

Yaşam korkusu için olumlama:
Güvendeyim, her şey olması gerektiği gibi, huzur içindeyim

Bağımlılıklar için olumlama:
Özgür olmayı seçiyorum, geçmişimi arkamda bırakıyorum, kendimden zevk alıyorum.

Güçlü öfke duygusu için olumlama:
Kendimi bağışlıyorum, kendimi seviyorum ve kendi iyiliğim için herkesi bağışlıyorum.

İletişim sorunları için olumlama:
Rahatça konuşuyorum, kendimi anlatıyorum ve insanları anlıyorum.

Başarısızlıklara karşı olumlama:
Kendimi seviyorum ve onaylıyorum. Ben her zaman ve tamamen yeterliyim.

Kendini çirkin bulmaya karşı olumlama:
Ben güzelim, değerliyim ve mutlu olmayı seçiyorum.

Kendini pis hissetmeye karşı olumlama:
Bedenimi ve zihnimi seviyor ve onaylıyorum. Geçmişimi arkada bırakıyorum. Ben harikayım.

Konsantrasyon Sorununa karşı olumlama:
Düşüncelerimi istediğim yerde odaklıyorum ve merkezimdeyim. Her şey yolunda.

Stres için olumlama:
Tamamen gevşiyorum ve rahatlıyorum. Her şey olması gerektiği gibi oluyor. Ben yeterliyim.

Kararsızlık için olumlama:
Ben kararlıyım, kararlarıma sadığım ve kendimi destekliyorum.

Geçmiş saplantılar için olumlama:
Geçmişimi bırakıyor ve yeni olanı sevgiyle kabul ediyorum. Her şey benim hayrıma çalışıyor.

Duygusal sorunlar için olumlama:
Kendimi seviyor ve onaylıyorum. Mutlu olmayı seçiyorum. Her yerde sevgiyi buluyorum.

Mükemmellik ihtiyacı için olumlama:
Yaşamımda her şey yeterli ve kendimi seviyorum. Her şey olması gerektiği gibi kolayca oluyor.

Başkalarınca yönetilmeye karşı olumlama:
Gücümü geri alıyorum ve kendi kendimi yönetiyorum. Ben özgürüm.

Gereksiz Endişelere karşı olumlama:
Yaşama güveniyorum, yaşamımda her şey yeterli ve her şey yolunda.

(OK)

0%

User Rating: 5 ( 1 votes)

Hakkında Ali Gülkanat

Biliyoruz ki; KELEBEK ETKİSİ: ”Ankara’da bir kelebeğin kanat çırpması, Diyarbakır’da da fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, ülkenin yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir.”

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Open chat
1
Hoşgeldiniz!
"AliGulkanat.Com.Tr" olarak size yardımcı olmak için buradayız. Soracağınız sorulara en kısa sürede yanıt vereceğiz. 🙂
Powered by